OBCHODNÍ PODMÍNKY

Všeobecné obchodní podmínky pro online prodej služeb společností Hauzu group s.r.o

I. Úvodní ustanovení a vysvětlení účelu všeobecných obchodních podmínek

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále též uváděné jen zkratkou „VOP“) platí pro online nákup služeb od společnosti Hauzu group s.r.o. (dále též jen jako „služby“) přes webové rozhraní www.uklidhauzu.cz provozovaném společností Hauzu Group, IČ: 09795596, se sídlem podnikání Šluknovská 320/4 Praha 9. PSČ 190 00, zapsané v obchodním rejstříku Městským soudem v Praze, C 342668/MSPH (dále též jen jako „Poskytovatel“).
  2. Nákup služby probíhá na základě smlouvy o poskytnutí služeb (dále též jen jako „smlouva“) uzavírané mezi Poskytovatelem a Kupujícím. Proces uzavírání smlouvy je podrobně popsán v čl. III. VOP. Tyto VOP jsou dokumentem, který je nedílnou součástí smlouvy a podrobně uvádí a vysvětluje práva a povinnosti obou stran smlouvy, tedy Kupujícího i Poskytovatele. Ujednání, která jsou v smlouvě o poskytnutí služeb odlišná od ustanovení VOP, mají přednost(tedy text smlouvy je nad textem VOP). VOP řeší i některé další otázky, které s nákupem služby nebo s užíváním internetových stránek www.uklidhauzu.cz souvisí.
  3. VOP obsahují informace, které potřebujete mít k dispozici ještě před tím, než službu koupíte. Prosím, přečtěte si VOP pečlivě a v případě, že k nim budete mít připomínky či dotazy, kontaktujte náš tým ještě před objednáním služby. Kontakty naleznete v čl. II. VOP. Vzájemná komunikace je nejlepším způsobem, jak eliminovat případné budoucí nejasnosti mezi kupujícím a poskytovatelem. Tím, že odkliknete políčko „Souhlasím s obchodními podmínkami“, potvrzujete, že jste VOP viděli, četli a souhlasíte s takovým průběhem obchodu, jaký popisují VOP. Dáváte tím i signál, že svoji objednávku myslíte vážně, a že jste stejně jako společnost Hauzu group s.r.o. připraveni splnit své závazky z následně uzavřené smlouvy o poskytnutí služeb.
  4. VOP poskytují všechny podstatné informace.

Obsah VOP

I. Úvodní ustanovení a vysvětlení účelu obchodních podmínek

II. Důležité pojmy a vymezení obsahu poskytovaných služeb

III. Objednávka a uzavření smlouvy o poskytnutí služeb

IV. Cena služeb a platba

V. Zrušení a Odstoupení od Smlouvy o poskytnutí služeb

VI: Práva a povinnosti smluvních stran

VII. Právo reklamace a odpovědnost za škody

VIII. Vyřizování stížností, řešení spotřebitelských sporů

IX. Doručovaní a kontakty

X. Ochrana osobních údaje

XI. Závěrečná ustanovení

II. Důležité pojmy a vymezení obsahu poskytovaných služeb

1. POSKYTOVATEL.

Poskytovatelem je:

Hauzu group s.r.o.

IČ: 09795596

DIČ: CZ09795596

Plátce DPH: NE

Bankovní spojení: 2001918365/2010

Sídlo společnosti: Šluknovská 320/4, Praha 9, PSČ 190 00

Adresa pro doručování: Šluknovská 320/4, Praha 9, PSČ 190 00

Kontaktní telefon: +421 915 206 579 / +420 774 031 480

Adresa pro doručování elektronické pošty: uklidhauzu@gmail.com

2. KUPUJÍCÍ. Kupující je ten, kdo prostřednictvím webového rozhraní www.uklidhauzu.cz uzavře se společností Hauzu group s.r.o., jako poskytovatelem, smlouvu o poskytnutí služeb, kterou si zajedná poskytnutí služeb a jejich kombinaci. Kupujícím může být spotřebitel (dále též klient).

3. SPOTŘEBITEL. Spotřebitelem se podle zákona rozumí fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání.

4. SMLOUVA O POSKYTNUTÍ SLUŽEB. Smlouva o poskytnutí služeb je dokument ztvrzující dohodu mezi Poskytovatelem a Kupujícím uzavřenou online přes webové rozhraní www.uklidhauzu.cz, nebo v některých případech telefonicky. Obsahuje pravdivé a správné osobní a fakturační údaje o účastnících smlouvy chráněné GDPR, detail kupujícím zvolených služeb a doplňkových služeb, datum plnění obsahu smlouvy, místo plnění, a celkovou cenu na které se účastněné strany dohodli. Smlouva obsahuje i další náležitosti blíže vysvětlené v VOP. Podle platných zákonů je spotřebitel více chráněn než kupující, který není spotřebitelem. Současně má poskytovatel i více povinností vůči spotřebiteli než vůči jinému kupujícímu, a je povinen poskytnout spotřebiteli informace stanovené jak občanským zákoníkem, tak zákonem na ochranu spotřebitele. Je-li Kupujícím jiná osoba než spotřebitel, neužijí se ta ustanovení VOP, která slouží výhradně pro ochranu spotřebitele, ledaže je v daném ustanovení uvedeno, že se vztahuje na jakéhokoli Kupujícího.

5. SMLOUVA UZAVŘENÁ DISTANČNÍM ZPŮSOBEM. Je smlouva, pokud je uzavřena prostřednictvím PROSTŘEDKŮ KOMUNIKACE NA DÁLKU, tj. je uzavřena, aniž by se Poskytovatel a Kupující museli osobně potkat, protože ji uzavírají přes webové rozhraní (na základě objednávky učiněné přímo na internetových stránkách www.uklidhauzu.cz vyplněním potřebných údajů Kupujícím) nebo telefonicky. Náklady spojené s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení a telefonní hovory) si hradíte sami a neliší se od běžné sazby účtované vaším operátorem resp. poskytovatelem internetového připojení. Učiněním objednávky výslovně souhlasíte s použitím prostředků komunikace na dálku.

6. ROZHODNÉ PRÁVNÍ PŘEDPISY. Jsou to platné právní předpisy, kterými se řídí vztah mezi Kupujícím a Poskytovatelem. Jde zejména o zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále též jen „NOZ“) a v případech, kdy je Kupujícím spotřebitel, je to i zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

7. VYMEZENÍ OBSAHU SLUŽEB.  Při nákupu přes webové rozhraní www.uklidhauzu.cz je nutné zvolit jednu základní službu, další doplňkové služby jsou volitelné. Základní služby: a) Chytrý úklid b) Hloubkový úklid.

a) CHYTRÝ ÚKLID. Chytrý úklid je jedna ze základních služeb za útratu poskytovaná společností Hauzu group s.r.o. sjednána přes webové rozhraní www.uklidhauzu.cz mezi kupujícím a poskytovatelem. Chytrý úklid představuje kombinaci služeb a pracovních procesů vymezených v na stránce www.uklidhauzu.cz v sekci naše služby v sloupci Chytrý úklid. Chytrý úklid je služba určena pouze k úklidu interiéru obydlí spotřebitele za účelem odstranění běžného znečištění.
BĚŽNÉ ZNEČIŠTĚNÍ představuje ekvivalent kumulovaného znečištění interiéru lidského obydlí, běžným chodem života jedné osoby, za období dvou měsíců bez hloubkového úklidu. Nezahrnuje znečištění způsobeno hrubými stavebními úpravami, vandalizmem, požárem nebo hašením, přírodními katastrofami nebo jinými událostmi standardně krytými pojistnými smlouvami.  Nezahrnuje znečištění biologickými materiály, (lidské nebo zvířecí exkrementy), chemickými nebo zdraví škodlivými látkami.

b) HLOUBKOVÝ ÚKLID. Hloubkový úklid je jedna ze základních služeb za útratu poskytovaná společností Hauzu group s.r.o. sjednána přes webové rozhraní www.uklidhauzu.cz mezi kupujícím a poskytovatelem. Hloubkový úklid představuje kombinaci služeb a pracovních procesů vymezených v na stránce www.uklidhauzu.cz v sekci naše služby v sloupci Hloubkový úklid. Hloubkový úklid je služba určena pouze k úklidu interiéru obydlí spotřebitele za účelem odstranění extra znečištění.

EXTRA ZNEČIŠTĚNÍ představuje ekvivalent kumulovaného znečištění interiéru lidského obydlí, běžným chodem života jedné osoby, za období šesti měsíců bez hloubkového úklidu. Nezahrnuje odstranění hrubého stavebního odpadu, znečištění způsobené požárem nebo hašením, přírodními katastrofami nebo jinými událostmi standardně krytými pojistnými smlouvami.  Nezahrnuje znečištění biologickými materiály, (lidské nebo zvířecí exkrementy), chemickými nebo zdraví škodlivými látkami.

III. Objednávka a uzavření Smlouvy o poskytnutí služeb

Kupující objednává služby přes webové rozhraní, tj. skrze objednávkový systém, odesláním vyplněného objednávkového formuláře. Po předchozí domluvě lze služby objednat i telefonicky, mimo objednávkový systém.
POPIS SLUŽBY. Na webovém rozhraní je uveden podrobný popis nabízených služeb včetně detailního popisu a vymezení základních i doplňkových služeb.

OBJEDNÁNÍ SLUŽBY. Pro objednání služby přes webové rozhraní obchodu slouží objednávkový formulář, kde Kupující vyplní informace o objednávané službě (výběrem položek ve formuláři a případně uvedením počtu), údaje pro fakturaci (zejména jméno, příjmení, adresu), zvolí datum a vyplní údaje potřebné k provedení platby. Objednávku nelze vytvořit bez potvrzení souhlasu s VOP. Objednávku odešlete kliknutím na tlačítko „OBJEDNAT“.

O obdržení objednávky informuje e-mail zaslán na elektronickou adresu zadanou v objednávce. Součástí tohoto mailu potvrzujícího obdržení objednávky jsou platné obchodní podmínky ve formátu PDF a Smlouva o poskytnutí služeb. Informace o obdržení objednávky je zasílána automaticky a celý proces může trvat i několik minut. Do okamžiku než  doručeno potvrzení o přijetí vaší objednávky, je možné telefonicky objednávku zrušit. Doručením potvrzení o přijetí objednávky na vaši elektronickou adresu uvedenou v objednávce je Smlouva o poskytnutí služeb uzavřena.  Jakékoli měny uzavřené Smlouvy o poskytnutí služeb (včetně zrušení objednávky) jsou poté možné jen na základě dohody s jednatelem společnosti Hauzu group s.r.o., není-li v těchto VOP stanoveno jinak.

V pochybnostech může poskytovatel kontaktovat kupujícího za účelem ověření pravosti objednávky a nepodaří-li se pravost objednávky ověřit, má se za to, že objednávka vůbec nebyla podána a takovou objednávkou se nadále nezabýváme.

Smlouva o poskytnutí služeb i VOP se uzavírají v českém jazyce. Smlouva se uzavírá v elektronické podobě, tvoří ji objednávka kupujícího, její přijetí z naší strany a tyto VOP. Smlouvu archivujeme v elektronické podobě, není přístupná třetím osobám. Na vyžádání vám bude zaslána.

IV. Ceny služeb a platba

1. CENY SLUŽEB. Sjednaná kupní cena za poskytnuté služby je stanovena na základě dohody mezi kupujícím a poskytovatelem a vychází z konfigurace služeb na míru a platného ceníku. Cena za základní služby se odvíjí od nakonfigurovaných detailů (zejména od dispozice, rozlohy, typu nemovitosti, účelu úklidu, počtu sociálních zařízení, frekvence). U doplňkových služeb je na webovém rozhraní uvedena i jejich cena. Ceny jsou uvedeny s DPH. K ceně uvedené na konci objednávky na webovém rozhraní již nejsou připočítávány žádné další poplatky. Cena je platná po celou dobu, kdy je na webovém rozhraní uvedena. Kupujícímu ani spotřebiteli nevznikají žádné náklady na dopravu nebo za čisticí prostředky, není-li v objednávce na webovém rozhraní před dokončením objednávky uvedeno jinak. Kalkulovaná cena uvedená v souhrnu objednávky (tj. předtím než kliknete na tlačítko „ZAPLATIT“) je již konečnou cenou.

 2. Sjednanou kupní cenou je cena uvedená na konci objednávkového formuláře v okamžiku odeslání Vaší objednávky (uvedená v odeslaném objednávkovém formuláři). Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na webovém rozhraní (tím je myšlen především překlep, chyba při zadávání cen) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání Smlouvy o poskytnutí služeb, pak společnost Hauzu group s.r.o. není povinná za takovou zjevně chybnou cenu službu dodat, a to ani v případě, že došlo k automatickému potvrzení o přijetí objednávky. V případě, že by již došlo z vaší strany i k úhradě této zjevně chybné ceny, kupující je oprávněn od Smlouvy o poskytnutí služeb odstoupit. Dojde-li ke změně kupní ceny v době mezi odesláním vaší objednávky a jejím potvrzením z naší strany, platí kupní cena platná v okamžiku odeslání objednávky, nedojde-li mezi kupujícím a poskytovatelem k jiné výslovné dohodě.

3. Není-li mezi námi výslovně ujednáno jinak, poskytovatel je povinen dodat službu dodat až po úplném zaplacení sjednané kupní ceny.

4. ZPŮSOB PLATBY. Kupní cenu je možné uhradit následujícími způsoby:

– bezhotovostně na webovém rozhraní přes platební bránu. (poskytovatelem platební brány je společnost STRIPE)

– bezhotovostně bankovním převodem na náš bankovní účet, je-li objednávka zajednaná jiným způsobem než přes webové rozhraní www.uklidhauzu.cz. : pokyny k platbě, v podobě zálohové faktury, obdržíte v mailu po přijetí objednávky. Při platbě, prosím, nezapomeňte uvést příslušný variabilní symbol, aby mohla být platba rychle spárována.

Kupní cenu za služby nabízené na webovém rozhraní www.uklidhauzu.cz je možné, ve výjimečných případech a po domluvě s jednatelem společnosti uhradit i hotově. Zejména v případech atypických požadavků ze strany kupujícího. Zaměstnanci společnosti Hauzu group s.r.o. nejsou oprávnění přijímat platby za poskytnuté služby v hotovosti, nejsou-li písemně pověřeni jednatelem společnosti. Kupní cena se hradí v korunách českých.

5. SPLATNOST KUPNÍ CENY.

V případě bezhotovostního převodu je kupní cena splatná do 2 pracovních od potvrzení přijetí objednávky.  Datum splatnosti je uveden v pokynech k platbě, na zálohové faktuře. Kupní cena je zaplacena v okamžiku, kdy je příslušná částka připsána na bankovní účet společnosti Hauzu group s.r.o. Konečná faktura je vždy vystavena k sjednanému datu začátku služby.

V. Zrušení a Odstoupení od Smlouvy o poskytnutí služeb

  1. Předmětem Smlouvy o poskytnutí služeb je poskytnutí služeb pro domácnost. Jako Kupující odesláním objednávky a zaškrtnutím souhlasu s těmito VOP udělujete výslovný souhlas, aby vám byla služba poskytnutá před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy. Vezměte prosím na vědomí, že v tomto případě nemáte právo na odstoupení od smlouvy (§ 1837 písm. l NOZ).
  2. Pro zrušení smlouvy viz článek III část 3
  3. Pokud Klient nezruší sjednané poskytnutí služby nejpozději 24 hodin před započetím předmětného plnění smlouvy (klientem zvolený datum  a čas v objednávkovém formuláři), bude společnost Hauzu group s.r.o. účtovat Klientovi 100 % ceny sjednaných služeb dle Smlouvy. Pokud Klient nezruší sjednané poskytnutí služby nejpozději 48 hodin před započetím dne plnění předmětné smlouvy (klientem zvolený datum  v objednávkovém formuláři), bude společnost Hauzu group s.r.o. účtovat Klientovi 50 % ceny sjednaných služeb dle smlouvy. Při zrušení sjednaných služeb více jak 48 hodin před započetím dne plnění předmětné smlouvy (klientem zvolený datum  v objednávkovém formuláři) , bude klientovy vráceno 100% zaplacené částky z ceny sjednaných služeb dle smlouvy , (dále jen bezplatné zrušení služby) za vracení platby bude srážkou zaúčtován administrativní poplatek ve výši  0,00 – Kč (nula Kč). Pokud však konec některé lhůty  pro zrušení služby dle podmínek v této části, připadá na den pracovního klidu, je nutno zrušení sjednaných služeb učinit nejpozději do 14:00 hodin posledního pracovního dne předcházejícímu sjednanému termínu.
  4. Dojde-li k více než jednomu zrušení sjednaných služeb ze strany stejného klienta za období do 180 po sobě jdoucích dnů, ztrácí klient právo na jakékoliv vrácení peněz vyplívající z článku V. části 3.  
  5. Každá ze smluvních stran je oprávněna odstoupit od Smlouvy tehdy, poruší-li druhá smluvní strana závažným způsobem svoje povinnosti vyplývající ze Smlouvy a VOP. Právní účinky odstoupení nastávají okamžikem doručení písemného oznámení o odstoupení smluvní straně, která Smlouvu porušila
  6. Jako Kupující můžete od smlouvy odstoupit i v dalších případech stanovených zákonem nebo smlouvou o poskytnutí služeb a VOP. Jako poskytovatel jsme oprávněni od smlouvy odstoupit v případě vašeho prodlení s platbou kupní ceny, a v případě podstatného porušení vašich povinností ze smlouvy a VOP, zejména v případě, kdy by došlo k neoprávněným zásahům do webového rozhraní, uvedení nekompletních či nepravdivých informací o kupujícím / spotřebiteli a detailech předmětu smlouvy, a v dalších případech stanovených zákonem.

VI. Práva a povinnosti smluvních stran

 

Kupující i Spotřebitel je, kromě ostatních náležitostí obsažených v VOP a Smlouvě o poskytnutí služeb povinen zejména:

  1. Uvádět pravdivé informace v objednávce.
  2. Zabezpečit poskytovateli služby volný vstup do předmětných prostorů v sjednaném termínu.
  3. Umožnit před začátkem pracovních sjednaných úkonů obhlídku všech předmětných prostorů za účelem ověření skutečností uvedených v objednávce (především stav a plochu prostorů) a možnost realizace plnění objednávky
  4. Seznámit poskytovatele s podmínkami pohybu v předmětných prostorách, s místem určeném k vyvezení odpadu.
  5. Zabezpečit cennosti, aby nebyli volně dostupné.
  6. Zabezpečit výpočetní techniku před ztrátou údajů nebo jiným poškozením.
  7. Písemně upozornit na předměty umělecké podstaty, elektroniku, starožitnosti, které vyžadují speciální starostlivost.
  8. Výslovně upozornit na předměty, kterých stav a opotřebení hraniční s poškozením, nefunkčností, zničením, znehodnocením.
  9. Bezúplatně poskytnout nezbytné množství vody, elektrické energie, k plnohodnotnému poskytnutí předmětných služeb.
  10. Zabezpečit aby předmětné prostory byli bezpečné a zdraví nezávadné.
  11. Minimalizovat kontakt poskytovatele služeb s domácími zvířeti, (v případě fyzického napadení je klient povinen společnosti Hauzu group s.r.o. neprodleně (do 96 hodin) doručit potvrzení veterináře o zdraví a očkování zvířete, stejně tak i uhradit náklady spojené s ošetřením a práceneschopností napadené osoby)
  12. Úmyslně nepoškozovat a nemařit práce vykonávané poskytovatelem
  13. Nevyvíjet a zamezit úsilí k nadvázaní nebo zprostředkování jakýchkoli dohod (ústních či písemných) o poskytování jakýchkoli služeb s osobami pověřenými plněním předmětné smlouvy. Porušení této povinnosti kupujícím/spotřebitelem nebo třetí osobou pověřenou kupujícím/spotřebitelem k této aktivitě, se kupující zavazuje zaplatit společnosti Hauzu group s.r.o. smluvní pokutu ve výši 10 000 KČ, splatnou na písemnou výzvu konatele. 

Poskytovatel je, kromě ostatních náležitostí obsažených v VOP a Smlouvě o poskytnutí služeb povinen a oprávněn zejména:

  1. Jednat čestně a v nejlepším úmysle naplnit Smlouvu o poskytnutí služeb.
  2. Uskutečnit plnění sjednaných služeb v sjednaném rozsahu v sjednaný termín dle platných VOP a Smlouvy o poskytnutí služeb
  3. Upozornit klienta na nesrovnalosti mezi údaji poskytnutými kupujícím v objednávce a skutečnostmi zjištěnými při obhlídce předmětných prostorů. V případě že nesrovnalosti mezi objednávkou a skutečností představují v přepočtu dle platného ceníku rozdíl 10% a víc celkové ceny objednávky je poskytovatel oprávněn: v první řade požadovat úhradu rozdílu ceny dle zjištěných skutečností, v druhý řade uskutečnit plnění objednávky v rozsahu původního znění, umožnují-li to zjištěné skutečnosti; a v poslední řadě odstoupit od smlouvy na základě článku V. 4 a uplatnit postup zrušení smlouvy dle pravidel v článku V. 3 VOP
  4. Odmítnout uskutečnit plnění na předmětech, existuje-li podezření že si jedná o předměty umělecké podstaty, elektroniku a starožitnosti vyžadující speciální starostlivost, a předměty, kterých stav a opotřebení hraniční s poškozením, nefunkčností, zničením a znehodnocením.
  5. V případech nepřítomnosti klienta, vytvořit důkazní fotodokumentaci sporných skutečností, vše v souladu s platnými GDPR

VII. Právo reklamace a odpovědnost za škody

 

1 V případě existujících nedostatků v plnění předmětu smlouvy je Kupující nebo Spotřebitel povinen uplatnit reklamaci písemně a bezprostředně po ukončení prací, nejpozději do 24 hodin od ukončení prací. Písemná forma je zachována prostřednictvím emailové komunikace. Klient je povinen doložit k reklamaci důkaznou fotodokumentaci existujících nedostatků plnění ze strany poskytovatele. Pokud bude shledána reklamace oprávněnou, poskytovatel na vlastní náklady zajistí nápravu reklamovaných nedostatků bez zbytečného odkladu, tj. do dvou pracovních dnů od přijaté reklamace, případně v jiné lhůtě dohodnuté s Klientem.

Poskytovatel odpovídá Klientovi za škodu na jeho majetku vzniklou jednáním pověřených osob v souvislosti s plněním Smlouvy. V případě zjištění škody je klient povinen neprodleně informovat poskytovatele písemně a svoje tvrzení doložit; lhůtou „neprodleně“ se rozumí doba 24 hodin od ukončení prací. Způsob nápravy bude určen dohodou smluvních stran. Vzniklá škoda může být nahrazena uvedením v předešlý stav, ve lhůtě přiměřené rozsahu vzniklé škody, nebo případným uhrazením vzniklé škody v rámci pojistného plnění, nejpozději do 90 dnů ode dne oznámení vzniklé škody. K oznámení o vzniku škody podanému Klientem po uplynutí stanovené lhůty nebude přihlédnuto. Klient je povinen poskytnout společnosti Hauzu Group s.r.o. veškerou potřebnou součinnost k prokázání vzniku škody (zajištění servisních a jiných odborných zpráv, posudků, fotodokumentace apod., požadovaných v konkrétním případě pojišťovací společností.

VIII. Vyřizování stížností, řešení spotřebitelských sporů

1. Máte-li k uzavřené smlouvě, jejímu plnění či naší činnosti nějakou stížnost, kontaktujte mě prosím na adrese uvedené v čl. II. VOP nebo na elektronické adrese uklidhauzu@gmail.com

2. Podnikáme na základě živnostenského oprávnění, kontrolním orgánem je příslušný živnostenský úřad, dohled nad dodržováním předpisů o ochraně spotřebitelů provádí Česká obchodní inspekce. Dodržování předpisů o ochraně osobních údajů dozoruje Úřad pro ochranu osobních údajů. I na tyto orgány se můžete obrátit se svými stížnostmi.

3. Pokud mezi námi jako poskytovatelem / prodávajícím a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz

4. Uvádím, že nejsme vázáni žádnými kodexy chování (§ 1826 odst. 1 písm. e) NOZ.

IX. Doručovaní a kontakty

 

Pro doručování písemností platí emailová adresa uvedená kupujícím v objednávce. V pochybnostech se považuje za doručenou elektronickou poštou písemnost odeslaná prostřednictvím elektronické pošty 72 hodin po odeslání. Oboustranně akceptována bude také listinná forma písemností doručována poštovní službou.

Smluvní strany odpovídají za to, že po celou dobu platnosti Smlouvy budou adresy pro doručování písemností aktuální.

X. Ochrana osobních údajů

Ochrana osobních údajů kupujícího i spotřebitele  – fyzické osoby je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

Uzavřením smlouvy Kupující potvrzuje, že osobní údaje, které uvedl, jsou pravdivé a souhlasí s tím, aby poskytnuté údaje byly společností Hauzu Group s.r.o. zpracovány a uchovány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů a Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR).

Hauzu Group s.r.o. prohlašuje, že veškeré osobní údaje Kupujícího i spotřebitele budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy a nebudou jinak zveřejněny nebo poskytnuty třetí osobě; s výjimkou situace související s platebním stykem týkajícího se objednané služby.

Více se o ochraně osobních údajů dočtete v dokumentu s názvem „Podmínky zpracování osobních údajů“ , který je dostupný na internetových stránkách www.uklidhauzu.cz.

XI. Závěrečná ustanovení

 

  1. Smlouva o poskytnutí služeb je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Poskytovatele a Kupujícího ze smlouvy vyplývající.
  2. Ochrana osobních údajů je řešena samostatným dokumentem, který naleznete zde.
  3. Vezměte  prosím na vědomí, že jsem oprávněna tyto VOP jednostranně měnit, pro kupujícího však vždy platí text obchodních podmínek účinný v okamžiku odeslání objednávky. Tento text ve formátu PDF obdržíte v mailu potvrzujícím objednávku.
  4. Tyto VOP jsou vydané v souladu s ustanovením § 1751 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů a se zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
  5. Tyto VOP jsou účinné od 1. dubna 2021
úklid hauzu logo v p